Здравейте колеги,
Пиша ви във връзка с един проблем, който имах с моята Алфа (146/1.6 вхr) преди няколко дни и ви моля за мнение.
Бях спрял колата само за няколко минути, за да отида до супера, като се качих обратно обаче и завъртях ключа, не се случи абсолютно нищо, ама наистина абсолутно нищо, нито светна таблото, нито дори се чу някакво щракване от завъртането на ключа. Друг въпрос е, че беше късно вечер, че валеше дъжд и наполовина ми беше отворен прозореца, който както можете да се досетите така и не помръдна. Просто нямаше никакви признаци на движение на ток в колата
Както и да е, изтеглихме колата до платен паркинг и набутах някакви неща в прозореца, за да не влиза вода в купето и я оставих така за през нощта. На следващия ден дойде един майстор, който в интерес на истината е обгрижвал тази кола, още преди аз да я купя. Отвори капака и бих закал изключително бързо намери причината, сега може би ще ви се сторя малко невеж, но не знам, как по друг начин да ви обясня....... до отделението за хидравличната течност има една черна кутийка, в която влизат 3 жички (2 дебели и 1 тънка, като и трите са червени на цвят), които на повърхността излизат във формата на 3 жълти щифтчета и както майсторът ми обясни се водели нещо като основния бушон на колата, та въпросната кутийка просто се беше разтопила. Не разбрах точаната причина, но явно е преминало някакво супер високо напрежение и въпросните жички не са били свързани добре, или някоя от тях не е била и е дало на късо по мрежата.
Това, което майсторът направи обаче, за да отстрани повредата ме озадачава малко и именно по този въпрос търся вашето мнение и съвет, той изцяло отстрани кутийката (по мое мнение, тя така или иначе, не ставаше за нищо) и свърза трите кабела с медни кръгли окончания, като прекара един болт между тях и го затегна, след което ги изолира. Моментално, след свързването на кабелите се усети живот в колата, мигачите започнаха да мигат, алармата се включи и тн.
Това се случи преди седмица и до момента, да не викам дявола, нямам проблеми с колата, но въпросът ме е следния, дали манипулацията, която направи въпросният майстор е била уместна и дали това оголване (махане на черната кутийка) не би ми създало някакъв голям проблем в даден прекрасен момент????
Само да уточня, че майсторът ми бе похвале и препоръчан от много и то нямащи връзка помежду си хора
Моля ви за мнение и ви благодаря предварително!!!
Пиша ви във връзка с един проблем, който имах с моята Алфа (146/1.6 вхr) преди няколко дни и ви моля за мнение.
Бях спрял колата само за няколко минути, за да отида до супера, като се качих обратно обаче и завъртях ключа, не се случи абсолютно нищо, ама наистина абсолутно нищо, нито светна таблото, нито дори се чу някакво щракване от завъртането на ключа. Друг въпрос е, че беше късно вечер, че валеше дъжд и наполовина ми беше отворен прозореца, който както можете да се досетите така и не помръдна. Просто нямаше никакви признаци на движение на ток в колата

Както и да е, изтеглихме колата до платен паркинг и набутах някакви неща в прозореца, за да не влиза вода в купето и я оставих така за през нощта. На следващия ден дойде един майстор, който в интерес на истината е обгрижвал тази кола, още преди аз да я купя. Отвори капака и бих закал изключително бързо намери причината, сега може би ще ви се сторя малко невеж, но не знам, как по друг начин да ви обясня....... до отделението за хидравличната течност има една черна кутийка, в която влизат 3 жички (2 дебели и 1 тънка, като и трите са червени на цвят), които на повърхността излизат във формата на 3 жълти щифтчета и както майсторът ми обясни се водели нещо като основния бушон на колата, та въпросната кутийка просто се беше разтопила. Не разбрах точаната причина, но явно е преминало някакво супер високо напрежение и въпросните жички не са били свързани добре, или някоя от тях не е била и е дало на късо по мрежата.
Това, което майсторът направи обаче, за да отстрани повредата ме озадачава малко и именно по този въпрос търся вашето мнение и съвет, той изцяло отстрани кутийката (по мое мнение, тя така или иначе, не ставаше за нищо) и свърза трите кабела с медни кръгли окончания, като прекара един болт между тях и го затегна, след което ги изолира. Моментално, след свързването на кабелите се усети живот в колата, мигачите започнаха да мигат, алармата се включи и тн.
Това се случи преди седмица и до момента, да не викам дявола, нямам проблеми с колата, но въпросът ме е следния, дали манипулацията, която направи въпросният майстор е била уместна и дали това оголване (махане на черната кутийка) не би ми създало някакъв голям проблем в даден прекрасен момент????
Само да уточня, че майсторът ми бе похвале и препоръчан от много и то нямащи връзка помежду си хора

Моля ви за мнение и ви благодаря предварително!!!
Comment